Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] w której opisz powód reklamacji. Jeżeli łatwiej będzie zilustrować powód zdjęciem dołącz je do wiadomości. W treści wiadomości koniecznie wpisz numer zamówienia.
- Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i obowiązkowo dołącz go do przesyłki zwrotnej z reklamowanym produktem. - Odesłanie produktu
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy,
Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres:
Konkon Lab Sp. z o.o.
ul. Bóżnicza 15/6
61-751 Poznań
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep naturalnation.pl pokrywa koszt przesłania reklamowanego towaru do Sprzedawcy.
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy
W celu zwrotu zakupionych produktów, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, możesz posłużyć się formularzem odstąpienia od umowy i zwrotu towaru. W treści wiadomości koniecznie wpisz numer zamówienia.
- Formularz odstąpienia od umowy i zwrotu towaru
Wypełnij formularz i obowiązkowo dołącz go do przesyłki zwrotnej z produktem. - Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie nienaruszonego produktu wraz z formularzem na adres
Natural Nation – ZWROT
FAST LOG Sp. z o.o., ul. Diamentowa 21A, 20-471 Lublin
Zwroty towarów należy dokonać nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Konsument ponosi koszty zwrotu towaru. W przypadku zakupów opłaconych kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej. W przypadku zwrotu za zakupy opłacone za pobraniem, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu i odstąpienia od umowy.