
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wyślij wiadomość e-mail na adres reklamacje@naturalnation.pl w której opisz powód reklamacji. Jeżeli łatwiej będzie zilustrować powód zdjęciem dołącz je do wiadomości. W treści wiadomości koniecznie wpisz numer zamówienia.
- Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i obowiązkowo dołącz go do przesyłki zwrotnej z reklamowanym produktem. - Odesłanie produktu
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy,
Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres:
NN Sp. z o.o.
Fryderyka Chopina 27
51-609 Wrocław
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep naturalnation.pl pokrywa koszt przesłania reklamowanego towaru do Sprzedawcy.
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy
W celu zwrotu zakupionych produktów, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Wyślij wiadomość e-mail na adres shop@natualnation.pl z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, możesz posłużyć się formularzem odstąpienia od umowy i zwrotu towaru. W treści wiadomości koniecznie wpisz numer zamówienia.
- Formularz odstąpienia od umowy i zwrotu towaru
Wypełnij formularz i obowiązkowo dołącz go do przesyłki zwrotnej z produktem. - Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie nienaruszonego produktu wraz z formularzem na adres
OMNIPACK Sp. z o.o.
ALEJA KATOWICKA 66
05-830 NADARZYN
bud. DC04 rampa 10
Zwroty towarów należy dokonać nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Konsument ponosi koszty zwrotu towaru. W przypadku zakupów opłaconych kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej. W przypadku zwrotu za zakupy opłacone za pobraniem, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu i odstąpienia od umowy.