15% rabatu na pierwszy zakup dla zarejestrowanych użytkowników

FAQ

Poniżej zebraliśmy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. 

Q: Jak kupować w sklepie Natural Nation?
A: 
Zakupów w sklepie internetowym naturalnation.pl można dokonywać:

Jako zalogowany użytkownik serwisu – co następuje po dokonaniu rejestracji przez użytkownika serwisu (bez konieczności dokonania samego zakupu). Wówczas, podczas dokonywania zakupów, użytkownik (Klient), podając login i hasło zaloguje się do swojego konta w sklepie naturalnation.pl, a jego dane adresowe zostaną automatycznie wypełnione w formularzu Zamówienia

lub

Bez rejestracji - w tym przypadku nie jest wymagana rejestracja w sklepie internetowym, wystarczy że użytkownik (Klient) poda dane wymagane do realizacji jego Zamówienia (wówczas informacje o Kliencie nie są zapisywane w bazie danych sklepu).

 

Q: Jak zarejestrować się w serwisie internetowym naturalnation.pl?
A:
Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:

  • aktywne konto e-mail
  • urządzenie z dostępem do Internetu
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

Rejestracja użytkownika następuje poprzez założenie konta (Konto Klienta) i przebiega w następujący sposób:

Należy wejść na stronę przeznaczoną do rejestracji i podać: swój adres e-mail oraz hasło do konta.
W drugim kroku prosimy o akceptację prezentowanych w formularzu zgód.

Pozostałe dane Klienta można dodać później, podczas składania pierwszego Zamówienia.
Posiadając Konto Klienta w naszym sklepie internetowym, będą mogli Państwo dokonywać zakupów bez wypełniania za każdym razem danych adresowych, które wyświetlą się automatycznie. Własne konto w sklepie naturalnation.pl pozwoli sprawdzić dotychczasowe zamówienia, zaktualizować dane teleadresowe, to będzie również miejsce, w którym można sprawdzić stan swoich zamówień.

 

Q: Jak opłacać zamówienia w serwisie internetowym naturalnation.pl?
A: 
Dla wygody kupujących w sklepie naturalnation.pl zamówienia można opłacić na kilka sposobów:

  • Płatność za pośrednictwem systemu Blue Media, obsługującego płatności bankowe.
  • Zapłata kartą kredytową za pośrednictwem systemu Blue Media.
  • Wnosząc opłatę za pobraniem u kuriera.

 

Q: Jakie są dostępne sposoby dostarczenia towarów zakupionych w sklepie naturalnation.pl?
A: Aby zagwarantować szybką realizację Państwa zamówień w naturalnation.pl udostępniliśmy przesyłki kurierskie InPost oraz wysyłkę do paczkomatów. Oczekiwany czas dostawy to 2-5 dni roboczych.

 

Q: Jakie są koszty dostawy?
A:
Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz sposobu dostarczenia (kurier do miejsca wskazania lub paczkomaty INPOST).
Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 

 Dostawa Koszt dostawy Koszt dostawy z pobraniem
Kurier do wskazanego miejsca 15,00 zł 18,00 zł
Paczkomat Inpost 15,00 zł 17,00 zł
Dla zamówień o wartości powyżej 300 zł   0 zł  0 zł

 

Q: Jaki jest czas dostawy?
A:
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi 2-5 dni roboczych.

 

Q: Jak złożyć reklamację lub zwrócić produkt?
A: 
Cała procedura reklamacji i zwrotów została opisana tutaj.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium